
Orkun Group, Temsa’nın İş Ortakları arasına katıldı |
|
Temsa İş Makinaları’nın, özel müşterilerine makine performanslarını sürekli olarak takip edebilmeleri için sunduğu Temsa İş Ortağım Programı, genişleyerek devam ediyor. Temmuz ayından bu yana devam eden programa İGA İstanbul Yeni Havalimanı projesinin en büyük alt yüklenicisi Orkun Group da dâhil oldu.
Tüm etaplar tamamlandığında yıllık 150 milyon yolcu sayısıyla dünyanın en büyük havalimanı olacağı belirtilen İstanbul Yeni Havalimanı, 76,5 milyon metrekare bir alana inşa ediliyor. Orkun Group, böylesine büyük bir alanın belli bir kesiminde hafriyat işlemlerine tüm hızıyla devam ediyor. Mart ayından bu yana Orkun Group bünyesinde çalışan Makine Sorumlusu Seyfi Çelik, 28 yıllık sektör tecrübesini bu projeye de yansıtıyor. Orkun Group bünyesinde yaklaşık 700 kamyon, 92 iş makinesi bulunuyor. Bunların içinde 34’e yakın Komatsu çalışıyor.

Temsa İş Ortağım Programı’nın Komatsu parkına sağlayacağı katma değerler hakkında konuşan Seyfi Çelik, “Program olmasa tahminlerimizle ya da her makinenin yanına giderek işlerimizi yürütürüz. 80-90 makineyi tek tek gezmek çok zor, fakat belli bir zaman dilimini ayırıp tek bir ekrandan net bilgileri alabiliyoruz. Böylece işin her yönüne hâkim olma imkânına erişiyoruz.” diye konuştu.
“Arızaları makinelerin yanına gitmeden tespit edebileceğiz”
70 makinenin günlük ortalama 50 ton yakıt tüketimi olduğunu vurgulayan Seyfi Çelik, programı öncelikli olarak hangi konularda kullanacaklarına dair şu bilgileri verdi: “Öncelikle hem Komatsular arasında hem de diğer markalara kıyasla yakıt sarfiyatını yorumlama avantajımız olacak. Arızaları, makinelerin yanına gitmeden tespit edebilecek ve nasıl müdahale edildiğini görebileceğiz. Ayrıca makinelerin çalışma saatlerini takip ederek bakım planlarını zamanımızı verimli kullanacak şekilde yapabileceğiz. Bu programın bizim için son derece faydalı olacağına inanıyoruz.”
.JPG)
Makinelerin genel performanslarını ve Temsa İş Makinaları’nın satış sonrası hizmetler kalitesini de değerlendiren Seyfi Çelik, sözlerini şu şekilde tamamladı: “Makinelerin geldikleri çalışma saatleri itibariyle olumsuz herhangi bir durumla karşılaşmadık, performanslarından gayet memnunuz. Servis tarafında gece-gündüz kesintisiz hizmet alıyoruz. En geç 1 saat içinde bize ulaşıyorlar.”
.JPG)
Uzun vadede tüm müşterilere ulaşabilmek hedefleniyor
Temsa İş Ortağım’a son dönemde hız kazandırdıklarını ifade eden Temsa İş Makinaları SSH Uzmanı Işıl Turşucu, uzun vadede müşterilerine daha kapsamlı katkılar sağlamak adına çalışmaların devam ettiğini kaydetti. Turşucu, “Programa filo takibi olarak başladık fakat müşterilerimize daha fazlasını sunmak istiyoruz. Kısa sürede programı daha geniş bir kullanıcıya da ulaştırmayı hedefliyoruz. Bu altyapımız sayesinde uzun vadede tüm müşterilerimize açabileceğimiz bir portal geliştirmek için çalışmalarımız sürüyor.” şeklinde konuştu.
.JPG)
15 adet ve üzeri makinesi için Ürün Destek Anlaşması imzalayan müşterilere sunulan Temsa İş Ortağım VIP Hizmeti sayesinde filolar hakkındaki tüm detaylar tek bir ekrandan görülebiliyor. Ayrıca Komtrax ve yağ analiz raporları da takip edilirken müşterilere özel hazırlanan kampanyalardan haberdar olunabiliyor.