BORUSAN CAT MÜŞTERİLERİ, SERVİSİN SEN OL İLE ZAMAN VE MALİYET TASARRUFU SAĞLAYACAK |
|
BORUSAN CAT MÜŞTERİLERİ, “SERVİSİN SEN OL” İLE ZAMAN VE MALİYET TASARRUFU SAĞLAYACAK
Türkiye'nin yanı sıra Azerbaycan, Gürcistan, Kazakistan, Kırgızistan ve Uzak Doğu Rusya’da faaliyetlerini yürüten Borusan Cat, müşterilerinin iş makinelerinde basit komponent değişimleri yapabilmelerini sağlayan “Servisin Sen Ol” özelliğini online alışveriş kanalı Parts.Cat.Com’a (PCC) ekledi. Sunduğu kolay anlatımlı teknik eğitim ve videolar ile Servisin Sen Ol, Borusan Cat müşterilerine maliyet ve zaman tasarrufu sağlayacak.
Borusan Cat müşterilerinin komponent değişimlerini kendi başlarına yapabilmelerini sağlayan “Servisin Sen Ol” özelliği ile sunulan videolara ayrıca Borusan Cat’in Boom360 uygulaması üzerinden de erişim sağlanabiliyor.
Self-serviste yeni dönem
Müşterilerine değer katan ürünler, hizmetler ve çözümler sunmaya odaklanan Borusan Cat’in PCC’ye eklediği yeni özellik ile; PCC üzerinden alternatör, termostat, 500 saatlik bakım kiti ve akü siparişi veren Borusan Cat müşterileri “Servisin Sen Ol” özelliğinden yararlanabiliyor. Bu ürünlere yönelik siparişlerle birlikte gelen ve üzerinde QR kodunun olduğu kartı okutarak ilgili ürünün değişimine yönelik talimatlara ve videolara ulaşabiliyor.
Videolar, kullanıcılara özel açılan Youtube bağlantısı yanı sıra Boom360 üzerinden de görüntülenebiliyor. PCC üzerinden gerçekleşen tüm siparişlerde olduğu gibi bu ürünlerde de tüm teslimatlar ücretsiz bir şekilde, Borusan Cat tarafından gerçekleştiriliyor.