
MST Yetkili Servisleri Kıbrıs’ta bir araya geldi |
|
Türkiye genelindeki MST Yetkili Servisleri ile MST Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Yönetimini buluşturan toplantı, 25-27 Nisan 2014 tarihleri arasında Kıbrıs Acapulco Resort Otel’de gerçekleştirildi.
2013 yılı sonuçlarının ve 2014 beklentilerinin değerlendirildiği, satış ve satış sonrası hizmet ekipleri arasındaki sinerjiyi artırmaya yönelik olarak düzenlenen toplantıya 81 ildeki 54 Yetkili Servisten gelen 60 servis uzmanı ile birlikte 30 kişilik Sanko İş ve Tarım Satış ve Satış Sonrası Hizmet Yönetimi ve Ekibi de katıldı.
Toplantının açılış konuşmasını yapan Sanko İş ve Tarım Yedek Parça Müdürü Gökmen Köroğlu, katılımcıları sektördeki gelişmelerle ilgili olarak bilgilendirdi ve kendi stratejilerini paylaştı.
“İlk makineyi satıcı, ikinci makineyi servis satar”
Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Akif Atabay yaptığı konuşmada, 10 yıl önce bir fidan olan şirketin izlenen başarılı stratejilerle bugün muhteşem köklere sahip dev bir çınar haline geldiğini ifade etti. Satış ile yetkili servisler arasındaki koordinasyonun çok önemli olduğunu ve bunu geliştirmeye yönelik çalışmalarının 2014 yılında da devam edeceğini belirten Bülent Akif Atabay, “İlk makineyi satıcı, ikinci makineyi servis satar” diyerek MST Yetkili Servislerine verdikleri önemini vurguladı.
Daha güçlü satış ve eğitim ekipleri
Müşterilerine daha yakın olabilmek amacıyla sadece ürünlerine değil, insana da yatırım yaptıklarını belirten Yurt İçi Satışlar Genel Müdür Yardımcısı Aydın Karlı, 2013 ve 2014 yıllarında satış ekibini önemli ölçüde güçlendirdiklerini ifade etti.
Hizmet ağından sonraki en önemli adımlardan birisinin de eğitim konusu olduğunu ifade eden Aydın Karlı, Sanko İş ve Tarım bünyesinde kurulan Eğitim Departmanı’nın uzman ekibinin il il gezerek tüm MST Yetkili Servislerine uygulamalı eğitimler vereceğinin altını çizdi. Müşteri memnuniyeti açısından satış sonrası hizmetlerin satıştan daha önemli olduğunu vurgulayan Aydın Karlı, MST Yetkili Servisler ile birlikte daha güçlü olduklarının mesajını verdi.
Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Erkan Dikbaş, Servis Müdürü Serhan Yılmaz ve Mali İşler Müdürü Mustafa Taslı’nın konuşmalarındaki ortak mesaj ise daha güçlü bir geleceğin birlikte atılacak adımlarla sağlanacağı oldu.
Toplantının sonunda, 2013’te hedeflerini tutturarak başarılı olan 10 yetkili servise ödül ve plaketleri verildi. Ayrıca, MST ile gönül bağı kurmuş olan 10. yılını doldurmuş yetkili servisler de unutulmadı. Katılımcılar, Gala Gecesi yemeğinin ardından 27 Nisan günü sabahında gruba özel olarak organize edilen Kıbrıs şehir turuna katıldılar ve Kıbrıs Şehitliğini de ziyaret ettiler.