Komatsu, 145 araçlık mobil servis hizmetiyle müşterilerinin yanında |
|
Komatsu, mobil servis hizmetini genişletti
İş ve maden makinaları üretiminde dünyanın lider markalarından Komatsu, müşterilerine kaliteli ve hızlı destek vermek amacıyla kurduğu mobil servis hizmetini, 145 araçlık filosu ve uzman kadrosu ile tüm Türkiye genelinde genişletti.
Türkiye distribütörlüğünü Temsa İş Makinaları’nın yürüttüğü Komatsu, müşterilerine en yakın noktada destek olabilmek, servis sürelerini kısaltarak makinalarının iş kayıplarını ve aynı zamanda işletme maliyetlerini en aza indirmek amacıyla hizmet veren Komatsu Mobil Servis ekiplerini genişleterek sahalarda da Komatsu iş makinalarının yanında. Türkiye genelinde 30 yetkili servise sahip Komatsu, sahada toplam 145 mobil servis aracı ve uzman kadrosu ile Komatsu marka makinalara çalışma sahalarında hizmet veriyor.
İş Makinası Satış Sonrası Hizmetler Ülke Müdürü İsmail Öner, Temsa İş Makinaları olarak her zaman müşterilerinin çözüm ortağı olma anlayışıyla faaliyetlerini sürdürdüklerini belirterek, “Bu kapsamda servis noktalarımızın, makinaların çalışma sahasına uzak kaldığı bölgelerde müşterilerimizin her zaman yanındayız. Genişlettiğimiz mobil servis hizmetimiz ile Türkiye’nin her yerindeyiz. Satış sonrası hizmetlerimizi daha da ileri taşımak için çalışmaya devam ediyoruz. Bunun için gerekli tüm teknolojik alt yapıya ve uzman ekiplere sahibiz” ifadelerini kullandı.
Müşteri Destek Merkezi ile entegre çalışıyor
Komatsu Mobil Servis Ekipleri, onları sahada desteklemek amacıyla kurulmuş olan Komatsu Müşteri Destek Merkezi ile entegre bir şekilde çalışıyor. Komatsu Müşteri Destek Merkezi Komcall Bakım Takip ve KOMTRAX Uydu Takip Sistemi verilerini kullanarak, servis zamanı gelen makineler için, müşteriler ile temasa geçiyor ve uygun mobil servis planlamalarını gerçekleştiriyor. Temsa İş Makinaları merkezi takip hizmeti sayesinde, iş makinalarının periyodik bakımlarının operatörlerin dikkatinden kaçma ihtimalini ortadan kaldırıyor. Komatsu Mobil Servis ekipleri 7 gün 24 saat hizmet verecek şekilde servis programları yapabiliyor.
Müşteri Destek Merkezi’nin oluşturduğu iş planına göre, mobil servisler hazırlık yaparak randevulu bir şekilde iş makinasına yerinde müdahale ediyor. Tüm ihtiyaçlar, müşteri destek merkezinden planlanarak temin ediliyor ve bu sayede makine sahiplerinin yedek parça stoku tutmalarına gerek kalmıyor. Teknisyenler tabletleri vasıtasıyla, yedek parça katalog ve tamir bakım kitaplarına çalıştıkları her sahada çevrimiçi olarak ulaşabiliyor. Mobil ekipler, Komatsu marka tüm iş makinaları modellerine hizmet verebiliyor.