Betonstar güçlü bayi ağına İtalya’yı da ekledi |
|
Yeni hedef Akdeniz…
Betonstar güçlü bayi ağına İtalya’yı da ekledi
Türkiye merkezli beton pompaları üreticisi Betonstar, Avrupa’nın en stratejik pazarlarından İtalya’yı da küresel satış ağına ekledi.
30 yılı aşkın imalat tecrübesinin ışığında; bundan 13 yıl önce kurulan Betonstar, geçen kısa süre içerisinde gerek ürün çeşitliliği ve kalitesi gerekse güçlü küresel bayi ağı sayesinde her geçen gün sektörde adından daha fazla söz ettiriyor.
Betonstar, pandeminin yarattığı büyük sıkıntı ve problemlere karşın, 2021 yılında bayi ağını genişletmenin ve üretiminin yaklaşık %90’nını ihraç etmenin mutluluğunu yaşadı. Küresel anlamda yaşanan tedarik zinciri sıkıntılarının yanı sıra; pek çok ülkenin kapılarını kapatmasıyla iletişim ve ziyaret olanakları da önemli ölçüde sekteye uğradı. Betonstar bütün bu olumsuzluklara rağmen 2021 yılında ürün ve hizmetlerindeki inovasyonları tüm dünyaya tanıtma yolundaki faaliyetlerini aralıksız sürdürdü.
“Avrupa’nın merkezine İtalya bayimiz ile ulaşacağız”
Konuyla ilgili görüşlerini aldığımız ve uzun yıllardır Betonstar A.Ş.’nin Yurt Dışı Satış Direktörlüğünü yapan Yılmaz Sarıca, kalite ve güven anlayışlarıyla markalarının sektörde farklı konumlandığını belirterek;
“Çok yakın bir zamanda İsrail ve Filistin’i bayi ağımıza ekledik. Bunun duyurusunun ardından yine kısa bir zaman içerisinde Avrupa ticaretinin çok yüksek olduğu iki ülkenin daha bayilerimiz arasına katılacağının sinyallerini müşterimizle ve sizlerle paylaşmıştık. Tüm bunlar rakiplerimize karşı müşteri taleplerine hızlı cevap vermemizde ve ülke yapılarına göre hareket etmemizde esneklik sağlıyor. Bu kapsamda Avrupa’nın merkezi, Akdeniz kültürünün mirasçısı ve ticaretin çok yoğun yaşandığı İtalya, bizler için her zaman hedef ülkelerimiz arasında yer almıştı. Geçtiğimiz günlerde İzmir Torbalı fabrikamızda anlaşmaya vardığımız İtalya merkezli STC Soluzione per Technologie il Callcestruzzo Srl firması ile bayilik anlaşmamızı, Yönetim Kurulu Başkanımız Sayın Oğuz Diken’in de katılımıyla gerçekleştirdik.” dedi.
Günümüzde 50’yi aşkın ülkeye yaptıkları ihracatta ve küresel bir marka haline gelmelerindeki en büyük payın ulusal ve uluslararası bayilerine ait olduğunu vurgulayan Yılmaz Sarıca:
“Takdir edersiniz ki; Avrupa’nın en büyük ülkelerinden birini ticaret ağına eklemek bizler açısından çok kıymetli. Geliştirdiğimiz teknoloji ve inovasyonları bayi ağımıza yeni ülkelerin dahil olmasıyla daha geniş bir müşteri portföyüne tanıtma fırsatı buluyoruz. Bunu daha da yaygınlaştıracağız.” dedi. Yılmaz Sarıca, sektörde yaşanan rekabetin en büyük ayraçlarından birinin kalite ve fiyat kadar; müşteriye bulunduğu yerde, bulunduğu ülkede servis ve bayi ağıyla destek vermek olduğunu da sözlerine ekledi.